Saturday, January 16, 2010

Ini Bukan Tentang W1Max, Ini Tentang Caramel Yang Manis

Heyya !

Saya seorang perempuan yang sederhana dari segalanya . Sederhanakah ? Ada yang mengatakan baju-baju dari Romp yang saya beli hanya untuk orang yang gila branded saja . Kalau betul apa yang dikatakan , saya adalah Orang Gila .

Tapi , ada saya kisah ? PerSAITONkan apa yang orang lain kata sebab mereka bukan kita . Mereka macam lalat yang suka benda yang kotor , benda yang tak betul . Fitnah . 

Bad rumours are everywhere baby and I already used to it . Let them talk with a deaf . 

Cerita lain .

Muzik merupakan hiburan waktu suka duka -- sekurang-kurangnya pada saya . No music , no life ; for me . Lagu seperti apa ? Apa-apa saja . Morrissey , misalnya . Dan juga Mohd Jayzuan . Dan juga yang lain-lain -- terlalu banyak untuk saya mentionkan di sini . They are my inspiration baby . Kadang-kadang kita hanya mendengar pada melodinya sedangkan liriknya sangat indah untuk kita hayati . 

Feel it with our soul .

Cerita lain lagi .

Saya juga seorang perempuan yang tidak boleh hidup tanpa kawan-kawan dan teman-teman yang sepi mahupun yang sedang bahagia dengan kehidupan mereka . Anda adalah semangat saya untuk terus kuat hadapi dugaan yang paling hebat dalam hidup saya . Tiada apa yang boleh saya katakan selain TERIMA KASIH .

Mereka adalah kesayangan saya di sini . Mereka yang berada di sisi saya pada masa susah dan senang saya di sini . Walaupun orang lain buang saya macam sampah , sekurang-kurangnya saya tidak akan mati selagi mereka ada di sisi saya . 

I will cheerish you guys within time I have . Friends are always be my heaven and hell . I love , I heart and I care about all of you . Kita seperti orang bercinta bukan ? Saya mahu menghargai rasa seperti ini kerana dengan rasa ini , saya tahu , saya belum mati sebab sepi .

Jadi tolong , jangan tinggalkan saya sendiri .

Us against the world.

Bagaimana pula dengan kawan yang makan kawan ? Backstabber - tikam belakang ? Ingin saya mentionkan di sini , anda hanya seorang yang kotor seperti TAHI .

Shite .

Cerita lain-lain .

Cheese , I heart you ! Cheese , sangat sedap and berlemak . Tapi kalau dimanjakan diri makan Cheese , diri sendiri juga yang sakit sebab berat badan naik and perut bertambah jumlah lipatan . Seperti tikar mengkuang yang dilipat-lipat untuk disimpan . Bila makan Cheese , saya menghargai setiap gigitan dan rasanya enak dan bahagia . Terasa hingga ruang paling dalam di hati dan jiwa saya . 

Caramel juga , sama seperti Cheese , keenakan dan kemanisannya hanya dirasakan bila saya betul-betul hayatinya dengan deria rasa saya , dengan bahagia . Kadang-kadang , Caramel yang pahit boleh jadi manis dan yang manis boleh jadi pahit . Semuanya berkaitan dengan hati . 

When Caramel and Cheese were together , they’ll ignore the world . Caramel dan Cheese sangat manis dan sedap bila bersama .

Berdua .

Sentiasa .

                                                                                                                         Caramel and Cheese , K&K