Saturday, January 16, 2010

salam mukadimah (:

uhh, hye . saya aween *terasa sengal tibatiba . apa yang perlu saya post ? ehh , saya pun tatawu apa nak tulis . apa ea ? haa . sembang sembang kosong saja lah oke sebab saya tiada idea . fikiran saya kosong bagaikan sekeping kertas assignment yang masih suci kerana belum disentuh . tapi saya bukannya malas oke . saya rajin . cuma memberikan sedikit rehat kepada otak saya . saya ada berita penting . penting ka ? penting lah kowt . ini merupakan blog khas untuk bebudak rbt satu meluahkan rasa hati mereka untuk dikongsi bersama . tidak kesah lah ianya merupakan kisah duka or suka , kisah patah hati or kisah cinta , mungkin juga sebagai tempat untuk kita berkongsi nota pelajaran bersama . apa yang penting ? KERJASAMA ! ehh, ta sabar pula nak denga caer , redza && tiqa nyanyikan lagu wonderpets . mesti cute kan ? haha. kawan kawan ! saya ada satu permintaan . saya harap melalui blog ini kita dapat mengeratkan lagi ukhwah kita melalui bentuk penulisan , maybe (:
hey ! kita ada own blog lah . kita hebat ! ada mereka kesah kita ada blog sendiri ? abaikan mereka . janji kita bahagia . setuju ?

notanotahati ; nabilasyazween